Oja gästbloggar

Jag frågade just Victoria om hon ville gästblogga och hon tittade på mig som om jag var dum i huvudet. Som svar fick jag "hur gör man?". Jo, man bloggar. Så här kommer lite ord från min favoritblondie som inte vet hur man gästbloggar. Varsågoda!

Asså, jag vet jue inte riktigt var eller vad jag ska börja med o skriva, men jag sitter här i Tinas soffa o har en katt bredvid mig. Hon har en konstig kärlek till vindruvor, den här katten. Vad är det med katter som vill leka när man själv inte orkar? Antingen är man nyvaken efter alldeles för lite sömn, tröttast i Sverige efter en tretton-timmars-dag på jobbet, eller helt enkelt inte har lust. Det är då hon hittar en trött, blek, liten druva på golvet, o om man inte engagerar sig o kasta den fram o tillbaka till henne, så trotsar hon i en vecka, o vägrar äta eller hoppar på dörrar mitt i natten, eller har ner blomkrukor när man inte är hemma. Det är då man blir så glad när man kommer hem från den där tretton-timmars-dagen på jobbet. Jord överallt. Nä, nu ska vi inte va bittra, jag älskar Nikita lika mycket som min egna katt, Bella. Det är jue just det, även om vi hittar druvorna under soffan, veckor efter de varit intressanta som leksak och just nu mer eller mindre ser ut som ett förtorkat russin, så tycker vi om dom. Katterna alltså. Även om de har en konstig kärlek till de där runda, föredetta gröna druvorna.

Take care! Love <3

Kommentarer
Postat av: vicco

Ohno. Vicco trodde han var prinsessans favoblondie! Gaad!

2010-03-18 @ 01:24:55
URL: http://printze.blogg.se/
Postat av: Tina

Men du är ju min prins, vad kan bli bättre än det?

2010-03-20 @ 11:11:24
URL: http://augustanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0