Tant Tina

I ett par månader har jag burit på en hemlighet. Det är en hemlighet som inte är min egen och därför inte min att berätta men åh som jag har velat. Jag har velat basunera ut till hela världen att.. Ja, och där tar hemligheten vid. Men nu är det så att hemligheten är ute så det är fritt fram för mig att äntligen få prata om det som glädjer mig så mycket. Jag ska nämligen bli faster! Och som blivande faster har man faktiskt ett ansvar att förse sin bror med diverse bebisprylar, vilket jag givetvis har gjort. I födelsedagspresent fick han en hel drös med bebiskläder. Att jag är en oerhört snäll syster som shoppar bebiskläder till sin bror, det är sanning. Men ska jag vara helt ärlig så har jag inte gjort just detta enbart för att vara snäll, utan för att jag fullkomligt ääääälskar bebisprylar! Vem kan motstå små mössor och vantar, bodies, jumpsuits, strumpor och skor? Det går ju bara inte att motstå! Idag hittade jag dessutom en jättebra hemsida som inte bara hade pluttinuttiga kläder utan även lite åt kläder åt det coolare hållet (www.babyshop.se/) Jag har den senaste halvtimmen sagt "åh", "ah" och "ooooh" åt en hel del söta skapelser. Jag har dessutom skapat en bild i huvudet av hur min blivande brorsson/dotter kommer att se ut (jag är störd, jag vet). Så här ser den ut, Bullen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0