Namnam

Idag är det söndag, vilket innebär att jag har varit usel på att blogga i exakt sju dagar. Jag skäms en aning, det gör jag men samtidigt så har jag inte haft särskilt mycket tid till övers just denna veckan. Det har varit full rulle med jobb, jobb, jobb och det är en godtagbar ursäkt till att inte blogga. Faktiskt.

Men nu när jag väl bloggar så måste jag berätta att jag i veckan gjort en makaber upptäckt! Jag upptäckte nya Ballerina med smak av kladdkaka, vilket är något av det bästa jag ätit. Jo, det är sant! Jag har inte prövat dem tidigare för jag har inte trott att de ska vara särskilt märkvärdiga men nu när jag väl smakat dem så är jag helt såld. Jag har redan avverkat ett paket på bara någon dag så det är dags att inhandla nya. Det är nästan så att jag har lite abstinens till och med. Namnam! Men det är som reklamen säger - doppa för bästa smak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0