Mahhhh!!

Mahhhh! Jag är en väldigt paranoid och orolig människa som är hypokondriker och som kan bli rädd för de konstigaste sakerna. Jag har näst intill tvångstankar om många saker och tänker säkert "jag kommer dö" vid minst ett tillfälle per dag. (Jag känner verkligen hur jag gör reklam för mig själv nu, men jaja.. Jag är bara ärlig) Man kan ju undra hur jag har blivit sådan här och var allting började, men jag tror faktiskt att det ligger i min natur att vara sådan här. Om jag tänker tillbaka på min barndom så var jag nog minst lika paranoid då som nu. Till exempel så var jag som liten väldigt rädd för att få mask i magen. Vi såg en film i skolan som jag inte ens minns vad den handlade om men då pratade man om mask i magen hos människor och bara tanken på att något skulle leva inuti en skrämde mig något fruktansvärt. Sedan dess har det alltid suttit kvar. Nu börjar ni ju säkert undra varför jag bekänner mina pinsamheter om att vara rädd och paranoid och det ska jag faktiskt tala om för er. Därför att Louise lagt upp en äcklig bild på sin blogg (http://medmissiler.blogg.se/) på en binnikemask och nu är hjärnan igång igen. Jag kommer ligga vaken och oroa mig för binnikemask nu och inbilla mig att jag har något levande i kroppen och att jag kommer att dö! Ja, det är sant. Och det värsta är att jag vet själv hur löjligt det är men jag kan ändå inte hjälpa det. Till råga på allt så "råkade" jag googla ämnet (google kan vara den värsta fienden för någon som är hypokondriker) och snubblade över massa information och bilder som förvärrar situationen. Lycka till med att sova nu! För det är ju dags.. Mahh, vill inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0