Godmorgon världen!

Hej och välkomna till en underbar morgon med mig. Jag har sovit hur många timmar som helst och är för en gångs skull utvilad, trots vissa störningsmoment i form av en galen katt i natt. Himlen är relativt blå och solen skiner svagt genom molnen. Nästan vårväder alltså! Då kan man ju inte bli annat än glad. Dessutom var jag så duktig att jag ställde klockan extra tidigt imorse för att hinna äta frukost (vilket jag ju aldrig gör) och eftersom kaffe är det som får min värld att gå runt och jag redan fått i mig två koppar så är jag på topp. Med lite bakgrundsmusik kan jag alltså göra mig i ordning i lugnan ro och kanske till och med få i mig en kopp kaffe till. Jag har till och med så mycket tid till godo att jag hann med ett litet blogginlägg. Hör ni hur stolt jag är över mig själv? Jag ska nu återgå till min underbara morgon och jag önskar er detsamma. Här får ni lite musik att ha i bakgrunden. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0