Baked Alaska

Det är söndag, det är min jobbhelg, klockan är knappt sex och jag är hemma. Något stämmer inte riktigt. Finn fem fel. Eller ett fel i alla fall. Felet är att jag aaaaaldrig är hemma så här tidigt från jobbet och allra minst på helgerna. Men jag klagar inte! Absolut inte. Jag är snarare glad och lycklig. Solen skiner fortfarande och katten är glad att ha mig hemma tidigt för en gångs skull. Jag kanske till och med orkar laga lite mat och packa upp min tvätt som fortfarande står i IKEA-kassar i hallen efter min tvättid i fredags. Kanske. Eller så struntar jag i alla måsten och äter glass på balkongen. Ben and Jerrys såklart.


Kommentarer
Postat av: MissIL

Wohoooooooooo!

2010-04-27 @ 00:30:25
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0