An unordinary wednesday

Idag har jag sådan fruktansvärd värk i mitt ben, men å andra sidan så har benet mått ganska bra den senaste tiden så jag får väl vara tacksam över att det inte värker så här mycket oftare. Det har varit ganska mycket att göra på jobbet idag och jag har rört mig väldigt mycket så värken beror ju säkert på detta, men man blir ändå en aning orolig att något ska vara fel. Just precis så domnade hela benet och foten bort och när känslan väl återkom så kom den tillbaka i form av en ilande smärta som strålade ut ända ner i tårna. Inget jag rekommenderar. Men trots detta så är jag på bra humör. Det har varit riktigt roligt att jobba idag eftersom vi har sålt mycket. Jag fick lägga möten och schemaläggning åt sidan för att fokusera på försäljningen, men det var bara roligt. Fler såna här dagar vill vi ha! Bortsett från smärtan i benet förstås. Men det finns ju faktiskt folk som har det värre så man får ändå vara tacksam för det man har. Tänk om det hade varit så här illa..


Kommentarer
Postat av: MissIL

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhh! å du säger att jag r äcklig när jag skriver om binnikemaskar!!

2010-04-28 @ 21:32:57
Postat av: Tina

Mehh binnikemaskar är ju aaaaasäckliga

2010-04-28 @ 21:59:02
URL: http://augustanaa.blogg.se/
Postat av: MissIL

Så du tycker den här bilden är lite mysig då :p

2010-04-30 @ 09:27:40
Postat av: Tina

Jämfört med binnikemaskar så ja!

2010-05-01 @ 14:07:36
URL: http://augustanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0